lunes, 16 de diciembre de 2013

MOOC-ei buruzko hausnarketa #ehumooc

Mooc-ak, online egiten diren kurtso ezberdinak dira, hauek edozen tokitan eta edoniz egin daitezkeenak. Mooc.ak ikasteko, informazioa eskuratzeko eta bee pertsona batzuekin harremanetan egoteko baliagarriak direlarik.

Guk ikastaro honen bitartez, mooc en barnean aurki ditzakegun hainbat programa eta plataforma ezberdin erabili ditugu eskatu dizkiguten e- aktibitateak burutzeko eta gure etorkizuneko lan munduan edota bizitza pertsonalean erabili bahrko ditugunekin harremanetan jarriz.

Pertsonalki esa beharra daukat, ez naizela teknologia berrien lagun mina eta haukin harremanetan izatea asko kostazen zaidala, askok esango luketeen antzera "soy de la vieja escuela" , nahiago baitut paper zati bat eta boligrafo bat hartuz eta lan bat burutu. Egia esanda, asko kostatu zait kurtso hau burutzea lehenbizi ez nuelako askorik ulertzene gin beharrekoa eta bestetik alfertasuna zela eta. Baina ahala ere, burututako e-aktibitateei esker eta utzi diguten informazioari esker gero eta errezago atera ahal izan dityut jarduera horiek eta gero eta errazagoak iruditu zaizkit.

Mooc-ei buruz nuen iritzia ( kurtsoa hasi aurretik) ez zen esiztitzen, ez bainituen ezagutzen eo ezagutu bai baina ez Mooc bezala indentifikatzen. Kurtso hoenri esker hauek zer diren, zeintzuk diren eta zertarako balio duten ezagutu ahal izan dut, horrela rteknologiek hezkuntza munduan jokatzen duten papera ezagutuz, eta oso baliagarria izan zaidala uste dut. Baina aurretik esan bezala, ez naiz teknologien oso lagun baina nire aldetik jarri behar dudala badakit gizarte teknologizatu batean bizi baikara, eta nire etorkizuneko lanean erabili beharko dudala ere baitakit, eta kurtso honen eta Mooc-ek erakutsitakoak erakutsi didatena praktikan jarri ahalko dut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario